Jedna od najtežih odluka za svakog klijenta koji želi novu web stranicu definitivno je definirati sadržaj koji želi na svojim stranicama.
Zašto je to toliko teška odluka? Klijenti često znaju da nešto trebaju, ali imaju dosta poteškoća u definiranju sadržaja svoje web stranice i prezentacije svojeg poslovanja. To je često problem jer klijenti ne znaju gdje početi. Tu nastupamo mi s našim prijedlozima i sugestijama za pojedine vrste poslovnih subjekata ovisno o preferencijama njihovih krajnjih kupaca ili klijenata.
Zašto je to toliko teška odluka? Klijenti često znaju da nešto trebaju, ali imaju dosta poteškoća u definiranju sadržaja svoje web stranice i prezentacije svojeg poslovanja. To je često problem jer klijenti ne znaju gdje početi. Tu nastupamo mi s našim prijedlozima i sugestijama za pojedine vrste poslovnih subjekata ovisno o preferencijama njihovih krajnjih kupaca ili klijenata.
Nekoliko savjeta za definiranje sadržaja na web stranici:
- Upoznajte svoju poslovnu logiku: Klijent koji razumije poslovnu logiku vlastitog poslovanja je u velikoj prednosti. To znači da može brzo definirati sadržaj koji želi predstaviti vanjskom svijetu. Glavna smjernica koja vas treba voditi - točnost, preciznost, relevantnost i usredotočenost na klijenta.
- Uzmite primjere dobre prakse: Rješenje prethodnog problema često je vrlo jednostavno. Potrebno je samo provjeriti na primjerima dobre prakse na internetu, a to može biti od velike pomoći. "Zašto izmišljati toplu vodu kada je već izmišljena" te jedino što trebate je dobiti ideju za definiranje vlastitog sadržaja i dizajna.
- Definirajte ciljeve: Svatko tko ima cilj pokrenuti vlastitu web stranicu, uvelike će pomoći developeru ukoliko mu razjasni ciljeve koje želi postići. Bilo da se radi o promociji, predstavljanju, prodaji, povećanju ROI-a ili nečem drugom. Iskusni programer i dizajner mogu koristiti te ciljeve u razvoju web stranice.
- Odredite osnovne značajke dizajna Vaše web stranice: Osnovne značajke su one koje nisu povezane s funkcionalnošću web stranice i koje klijent može odrediti. To znači da klijent treba unijeti preferencije dizajna - osnovnu boju (2-3), želi li animaciju ili želi čistu stranicu, slike (profesionalne ili vlastite) ...
- Definirajte sadržaj: Nakon što se sve prethodne postigne, klijent može definirati vlastiti sadržaj. Kao definiciju sadržaja podrazumijevaju se slike i tekstovi koje dizajner može koristiti pri izradi web stranice. Danas fotografije čine gotovo 50% sadržaja ili točnije 50% vaše web stranice. Oni stavljaju vašu web stranicu "u život" i mogu zainteresirati budućeg klijenta za vaše poslovanje. Stoga je vrlo važno definirati slike i mjesta na kojima će se prikazivati. Za naše klijente koji nemaju ideju, možemo izraditi prijedlog sadržaja na temelju osnovnih informacija koje nam ustupite.
Ako se vodite ovim smjernicama, mnogo je lakše za vas, ali i za developera prilikom izrade i dizajna web stranice, a u konačnici omogućava da postignete sve ciljeve koje ste unaprijed postavili.
Za sva dodatna pitanja stojimo vam na raspolaganju.